🌟 Sprawdź nasze PROMOCJE! 🔥 Darmowa dostawa przy zamówieniach od 300 zł! 🚚

Zwroty i reklamacje

Zwroty:
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący

Adres do zwrotu:
Michał Szmeja IT CONSULTING
ul. Błotnia 14
26-604 Radom
Polska

Dodatkowe informacje
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub — w przypadku usług — zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny (wyjątkiem są towary i usługi określone w Art. 38 Ustawy o prawach konsumenta).
Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@time-to-sleep.pl lub wysyłając oświadczenie na adres sklepu.
Kupujący (konsument) może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy w formacie PDF, podanego poniżej:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Odstąpienie od umowy można przesłać mailem na adres: kontakt@time-to-sleep.pl lub też wraz z towarem na podany do zwrotów adres.

Reklamacje:

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Michał Szmeja IT CONSULTING
ul. Błotnia 14
26-604 Radom
Polska

Dodatkowe informacje:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamację dotyczącą zawartej Umowy pod adresem kontakt@time-to-sleep.pl lub w formie pisemnej na adres reklamacyjny podany powyżej.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Kupujący (konsument) może skorzystać ze wzoru reklamacji w formacie PDF, podanego poniżej:
WZÓR REKLAMACJA

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.